:: Kuramsal-Olgusal
- TYYC-2 - Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme ve analiz edebilme. ve çözüm önerileri sunan projelerin bir parçası olmak.
- TYYC-10 - Öğrenmenin yaşam boyu sürdüğü, bilimsel gelişmeleri takip ettiği ve kendini sürekli yenileyebileceği fikrini benimsemiştir.
:: Bilişsel-Uygulamalı
- TYYC-3 - Ekonomik olayları nedenleri, sonuçları ve nitelikleriyle kavrayabilme; Ekonomik olayları takip edip yorum yapabilir ve karar süreçlerinde kullanabilir.
- TYYC-8 - Küresel ve yerel iş yaşamında bireysel eylemlerin psiko-sosyal yapılarını analiz edebilme ve yönlendirebilme ve yeni uygulamalar geliştirebilme.
- TYYC-9 - Alanındaki verilerin toplanması, yorumlanması, kaydedilmesi ve uygulanması aşamalarında sosyal, bilimsel ve etik çerçeve içerisinde hareket edebilme.
:: Bağımsız Çalışabilme ve Sorumluluk Alabilme Yetkinliği
- TYYC-1 - Ülkenin koşulları ve uluslararası kabul gören normlar çerçevesinde sosyal politikadaki temel ilkeleri, kuralları ve çağdaş konuları inceleyebilir, yorumlayabilir ve katkıda bulunabilir.
- TYYC-2 - Emek piyasalarının yapısı ve işleyişi ile ilgili temel dinamikleri kavrayabilme ve analiz edebilme. ve çözüm önerileri sunan projelerin bir parçası olmak.
- TYYC-3 - Ekonomik olayları nedenleri, sonuçları ve nitelikleriyle kavrayabilme; Ekonomik olayları takip edip yorum yapabilir ve karar süreçlerinde kullanabilir.
- TYYC-4 - Çalışma hayatıyla ilgili prensip ve normları karşılaştırmalı olarak değerlendirip analiz edebilme ve bu alandaki problemleri tanımlayabilme.
- TYYC-6 - Alanında üretken ve eleştirel düşünme, problem çözme, karşılaştırmalı düşünme ve planlama gibi yüksek profilli karar verme süreçlerini kullanarak alanla ilgili yeni düşünce, model, prosedür ve uygulamaları geliştirebilir.
- TYYC-8 - Küresel ve yerel iş yaşamında bireysel eylemlerin psiko-sosyal yapılarını analiz edebilme ve yönlendirebilme ve yeni uygulamalar geliştirebilme.
:: Öğrenme Yetkinliği
- TYYC-4 - Çalışma hayatıyla ilgili prensip ve normları karşılaştırmalı olarak değerlendirip analiz edebilme ve bu alandaki problemleri tanımlayabilme.
- TYYC-5 - İlgili alanlardaki bilimsel çalışmalara bağımsız bir şekilde özgün bir çalışma yaparak katkıda bulunabilir.
- TYYC-6 - Alanında üretken ve eleştirel düşünme, problem çözme, karşılaştırmalı düşünme ve planlama gibi yüksek profilli karar verme süreçlerini kullanarak alanla ilgili yeni düşünce, model, prosedür ve uygulamaları geliştirebilir.
- TYYC-10 - Öğrenmenin yaşam boyu sürdüğü, bilimsel gelişmeleri takip ettiği ve kendini sürekli yenileyebileceği fikrini benimsemiştir.
:: İletişim ve Sosyal Yetkinlik
- TYYC-7 - Disiplinlerarası düşünebilir ve takım halinde çalışabilir.
- TYYC-9 - Alanındaki verilerin toplanması, yorumlanması, kaydedilmesi ve uygulanması aşamalarında sosyal, bilimsel ve etik çerçeve içerisinde hareket edebilme.
:: Alana Özgü Yetkinlik
- TYYC-1 - Ülkenin koşulları ve uluslararası kabul gören normlar çerçevesinde sosyal politikadaki temel ilkeleri, kuralları ve çağdaş konuları inceleyebilir, yorumlayabilir ve katkıda bulunabilir.
- TYYC-4 - Çalışma hayatıyla ilgili prensip ve normları karşılaştırmalı olarak değerlendirip analiz edebilme ve bu alandaki problemleri tanımlayabilme.
- TYYC-6 - Alanında üretken ve eleştirel düşünme, problem çözme, karşılaştırmalı düşünme ve planlama gibi yüksek profilli karar verme süreçlerini kullanarak alanla ilgili yeni düşünce, model, prosedür ve uygulamaları geliştirebilir.
- TYYC-7 - Disiplinlerarası düşünebilir ve takım halinde çalışabilir.
- TYYC-8 - Küresel ve yerel iş yaşamında bireysel eylemlerin psiko-sosyal yapılarını analiz edebilme ve yönlendirebilme ve yeni uygulamalar geliştirebilme.
- TYYC-10 - Öğrenmenin yaşam boyu sürdüğü, bilimsel gelişmeleri takip ettiği ve kendini sürekli yenileyebileceği fikrini benimsemiştir.